walvissen

6 september 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Gisterenavond hebben we hier een leuke club gevonden!  Ze speelden leuke muziek (en toch wel een liedje of vijf dat ik herkende).  Iedereen was in super vorm, dus dat doen we vast en zeker nog eens.

Vandaag was het echt "lazy sunday". Het was heerlijk warm, dus konden we in bikini van onze tuin genieten.  Een goed boek erbij, wat reisgidsen uitpluizen, foldertjes doorgenomen en dan was het tijd voor het strand.

Het is nog een beetje te koud om echt op het strand te liggen, maar we maakten een fijne strandwandeling, tot  we voor de kustlijn DRIE walvissen zagen zwemmen.  Het was super! We hebben keihard gekrest! En maar foto's nemen! Ik had er wel 100, waarvan er weliswaar maar 50 zijn waarop je de walvissen ziet... Ongelooflijk zo dichtbij!

Vanavond nog wat kantoorwerk gedaan en even met het thuisfront kunnen skypen. Fijne werkweek voor jullie allemaal x

1. Lisa Kennis:
    7 september 2009
    heej
    ik hoop dat je het daar leuk hebt in afrika
    Maar zo te horen heb je het echt naar je zin in Afrika.
    Dit jaar heb ik voor Geschiedenis Mr. Denst.
    Ik hoop dat je je nog goed amuseert
    groetjes
    Lisa Kennis
  2. Luc:
    7 september 2009
    Dag Jørgi,
    Met veel bewondering lezen wij 's avonds je verhaal. Soms lijkt het op een verhaaltje voor het slapengaan.
    Ik vond de ontmoeting met de walvissen om van te dromen. Hopelijk komen er nog veel plezierige avonturen en hopelijk kan je daar ook nog veel kinderen gelukkig maken. Succes !

Daag!
    Luc
  3. Nathalie Glorie:
    8 september 2009
    Hey Jorgi!

Heb net je blog ontdekt....waw!Echt super!!!!
    Het lijkt een mega avontuur te zijn en het is heel leuk al je berichtjes te lezen.
    Ik wens je veel plezier daar.
    Met Manon, alles goed...ze lacht veel en dat is super leuk.
    Groetjes
    Nathalie