de 3

8 september 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Gisteren hadden we weer een interesseveldenonderzoek.  Career guidance is een groot project omdat ook in de Crags de leerlingen fantastische dromen hebben maar weinig realistische... Jammer!

In de namiddag ging ik langs de bank en het verzekeringskantoor, want ja hoor, ik heb een auto gevonden! Morgen wordt hij geleverd... Foto's volgen!

's Avonds waren de 3 vrijwilligers terug van hun tocht naar Cape Town.  Leuke verhalen en toffe tips voor onze reis. We vierden het met een echt candlelight dinner en een vaatje wijn.  Heerlijk gezellig!

Vandaag hadden we weer individuele gesprekken met de leerlingen. Super tof en dit keer nog meer omdat het nu mijn eigen leerlingen zijn.

Vanavond reden we voor de eerste keer eens langs het shopping center, kei tof!  Dure prijzen, maar kijken is ook leuk hé.

Ondertussen is het weer gekeerd en regent het pijpestelen. Hopen dat het snel terug keert!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. lieve:
    8 september 2009
    hey Jorgi
    dat is daar knap zeg, ik vind het echt indrukwekkend. ik zie je stralen op de foto's! Bij ons is de eerste schoolweek al weer achter de rug. Julieke voorziet de school voorlopig nog van geluid, al betert het stilaan wel. wij zitten alvast weer in de wekelijkse routine en lezen dus met veel plezier jouw super avonturen mee!
    groetjes en dikke kussen, lieve en co
  2. Veerle Breyne:
    9 september 2009
    Dag Jorgi,

Joepie ik heb je gevonden! Al je avonturen met ingehouden adem gelezen. Maakte dergelijk wel en wee al mee via mijn dochter Katelijne en natuurlijk door mijn nichtje lief in Kaapstad. Ze vroeg al naar je hoor.Goed dat je nu je eigen kamer-stekje hebt.
    En leren relativeren in alles wat je doet dat leer je daar beslist. Jouw rugzakje daar wordt vast en zeker met fantastische leerrijke en ontroerende levenslessen gevuld.Het ga je goed daar baai goed. En als ik in de buurt ben van Boom dan piep ik wel eens naar je huisje daar.Jij op naar de zomer...wij hier naar de herfst. Hoe werelden kunnen verschillen. Maar hoe ver we nu ook van elkaar verwijderd zijn je ziet via mail bestaan er geen grenzen. Dus dan ook een dikke knuffel van mij naar jou toe.Tot een volgend schrijven X Veerle
  3. Isabelle:
    10 september 2009
    heej,

ik zie dat alles er goed gaat :)
    op school is ook alles goed hoor,,

het is wel raar dat als we nederlands of geschiedenis hebbendat er dan op het bord wordt geschreven!!!

das wel wennen :p

x Isabelle