sporten

8 oktober 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Donderdag deden Joke en ik alle inkopen voor het jongenskamp. Joke zette alle materiaal klaar en ook dat ging ik mijn auto. Op die manier assisteren we Belinda en dat is echt fijn. Mijn Nissanneke kwam dus goed van pas en was echt bomvol geladen!

Donderdagavond zijn we eindelijk sportief in actie geschoten! Joke is na jaren zondagavond gestopt met roken (en ze kwam van 1 pakje per dag!) en soms krijgt ze van die buien waarin ze echt iets actiefs moet doen of ze wordt kriekezot (en wij erbij). We vertrokken voor een jogje door de wijk en nadien namen we mijn jokari (jaja, Timothy, ik heb hem bij me en moest aan jouw bijnaampje denken) en gingen op Bruce zijn oprit een uurtje kloppen! Super! Alles afreageren! Dus, Tina en Kitty, blijf maar goed oefenen, want volgend jaar ben ik er weer om met jullie op het tennisplein te staan! Blijkbaar is een jokari hier echt een gat in de markt, want iedereen die passeerde vond het een super gegeven! Zolang ik geen tennisplein en –partner gevonden heb, is het een prima tijdverdrijf. Bovendien gaat binnenkort het zwembad open en dan kan ik voor het lesgeven wat baantjes trekken. Na 2 maanden niet sporten gaat dat me echt deugd doen!

1. aurelie marissens:
    17 oktober 2009
    hallo jorgi,
    we hebben de site met jouw reisverhalen gevonden
    en nu kijken we dagelijks of er nieuwe leuke en
    spannende verhalen te lezen zijn
    het is eigenlijk gelijk een spannend boek alleen
    moeten we telkens wachten op het vervolg
    we vinden het in ieder geval heel tof dat ge uw
    belevenissen met ons wilt delen
    groetjes van ons allemaal
    tania (garage bert)
  2. Lut Verlinden:
    18 oktober 2009
    Hé Jorgi ( met streepje) stuur mij je hotmailadres eens door aub. Ben het kwijt.