dactylo

7 oktober 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Woensdag was een fijne dag op school, hoewel het echt moeilijk blijft om hun aandacht te houden. Gelukkig is het namiddaggroepje super gemotiveerd en dat is echt reuze.  Ze zijn kei trots dat ze weer wat meer kunnen typen!  Het laatste kwartiertje mogen ze op internet doen wat ze willen en dat is reuze, we luisteren naar muziek, ze tonen super filmpjes, oefenen het mailen, ... en vragen zelf naar extra lessen!

’s Avonds ging ik met Belinda op pad en dat was reuzegezellig. Ze is echt een schat, we maakten al heel wat plezier samen en haar vriendinnen zijn ook reuzeleuk. Eigenlijk is Plett een klein dorpje, want als je in Flashbacks zit, kom je altijd wel iemand bekend tegen en dat is echt super!  Bovendien is het een heel fijne aanvulling bij het leven in het huis.  Jullie weten hoe verslaafd ik ben aan prikkels en gezellig veel volk in mijn leven, dus is het echt fijn om hier wat mensen te leren kennen. In december vertrekken er trouwens 4 van de 5 vrijwilligers, dus vind ik het leuk dat ik de plaatselijke bevolking ook leer kennen. We gingen met de hele bende eten en dan kom je altijd van die crazy dingen te weten.  Een van haar vriendinnen is eigenaar van een olifantenpark, maf hé, wat een beroepen!