sportdag

29 augustus 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Net tijd gehad om wat foto's up te loaden... Zeker kijken!

De jaarlijkse sportdag van de verschillende townships ging vandaag door in Hawkerville (de school waar Charlotte stage loopt). Dus wij met z'n allen erheen!

Lieve, Jo en Leen vertrokken na een half uurtje voor een weekje naar Cape Town en de Garden Route, ze huurden een golf city, graaf bakske, misschien wel een voorproefje voor mijn eigen wagentje?! Volgende week komen ze nog even terug en dan vertrekken ze voor een rondreis van 4 weken en dan terug naar België.

Op de sportdag was het een heel gezellige drukte! Stel je geen fancy sportvelden enzo voor hé. Neem maar een kijkje bij de foto's. Mevrouw directrice begon met een gebedje, mama's zorgden voor cake en 's middags voor hotdogs voor de leerkrachten, de presentator liep met een megafoon langs het veld en de kinderen genoten met volle teugen. De jongens hadden een voetbalcompetitie en de meisjes speelden een combinatie van netbal en korfbal. Alles werd verkocht voor 50 en 60 rand (delen door 11), dus kon bijna iedereen smullen.

Norman, het manusje-van-alles van Hawkerville bracht ons weer naar huis en na een kleine siësta ben ik verhuisd naar de buitenkamer. Ik laat jullie morgen weten hoe mijn nieuwe bed meevalt!

1. Ilse:
    29 augustus 2009
    Hoi Jorgi,
    Vandaag al je berichtjes kunnen lezen. Zijn pas van gisteren terug uit Virton.
    Het ziet er allemaal heel leuk uit en hopelijk kan je er ook al volop van genieten. Veel succes met het les geven !
    Morgen mijn eerste werkdag, zal mij een gatteke varen.
    Tot binnenkort! dikke kus en knuffel, Ilse.
    Groetjes van Yves, Romy en onze Vincentx
  2. vermylen katrien:
    30 augustus 2009
    Dag Jorgi,

Whow seg, het is daar prachtig, zo te zien aan de foto's, wat een avontuur, ben wat jaloers hoor! Je hebt daar precies al ook heel wat goede kennis en hoe viel je nieuwe bedje mee?
    Wat is je nieuwe adres daar? Nog 2 weekjes en onze derde spruit komt kijken...
    Tot binnenkort en ik volg je voorlopig op de voet.
    Groetjes uit Bertem,
    Katrien en co