mmm een leuke dag op school en bij Belinda

13 oktober 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Maandag was echt een fantastisch dag op school! De leerlingen werkten super goed mee en waren echt enthousiast, het groepje van de after school activity is onvoorstelbaar, ze zijn kei gemotiveerd en we lachen heel wat af. Ik liet ze op de computer kijken naar alle foto's van de activiteiten die ik met hen deed en dat was voor hen een heel leuke ervaring!

's Avonds ging ik mee naar Belinda's huis. Ze woont in een prachtige streek, met een fantastisch zicht over de vallei. We maakten heerlijk eten met groenten uit de tuin terwijl het pijpestelen regende in het pikkedonker! Echt een heel gezellig vrouwenavondje met een flesje wijn, liefdesverhalen en veel gegibber! Reuze!

Vandaag mocht ik mee naar de strategievergadering van Born in Africa. We maakten een planning voor de volgende twee jaren en bekeken heel de werking heel kritisch.  Het was een heel boeiende vergadering en het was heel leuk om zo dicht bij de kern te mogen meewerken!

Vandaag is het terug wat beter weer dus kan ik weer sporten! Reuze!

1. Bart Callaert:
    13 oktober 2009
    Jorgi,
    Als wij jouw blog lezen, dan hebben wij soms de indruk dat in het zuidelijk halfrond de dag 36 uur telt. Of is dat omdat je de nachten gewoon doorgaat met beleven en ontdekken.
    Groetjes,
    Karin, Nele, Joris en Bart
  2. Ilse:
    14 oktober 2009
    Zo kennen we u he Jorgi ! Nog efkes en gij pakt den boel daar over ! Moet een leuk gevoel zijn om daar echt iets te betekenen. Nog veel plezier SUPERjuf !
    Dikke kussen van ons allemaal x
  3. RuperT:
    14 oktober 2009