contactgegevens

17 december 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Lieve schatten, op vraag van een aantal volgen hier mijn contactgegevens:

Adres: Born in Africa, Jørgi Van Hoof, P.O. Box 1674, 6600 Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

(de postbode komt hier niet aan huis, op google kan je zien waar ik woon: virginiastreet 2, post is een tweetal weken onderweg)

Vaste nummer: 0027 (0) 44 533 6271 (hier kan je ook naar skypen als je eerst bij skype een bedrag overschrijft, voor 10 € kan je meer dan 160 minuten met me bellen, denk er aan, ook hier ben ik een uithuizig mieke, dus niet vaak bereikbaar)

gsm: 0027 (0) 76 0299519  dit heb ik altijd op zak

mijn Belgisch nummer heb ik hier ook in mijn oude gsm en ik kan berichtjes ontvangen, maar niet versturen, ik controleer dit nummer maar een keertje per week: 0478759136

skypen met mijn computer mag thuis maar een half uurtje per week omwille van de GB, als ik meer wil, moet ik in het dorp in een internetcafé gaan zitten

Zo, even alle info op een rijtje, dikke zoen net voor het begin van jullie kerstvakantie!

1. De Vogelzitter:
    17 december 2009
    Geweeeeeeeeeeeldig, maar ik heb je bericht niet afgewacht...... santa is already on his way!

xx
  2. hilde:
    17 december 2009
    jorgi
    inderdaad
    voor ons hier bijna kersvakantie,morgen nog even de rapporten en dan .... genieten
    ik wil jou graag een fijne kerst toewensen en een geweldig 2010 !
    lieve groet
    hilde
  3. denise covens:
    18 december 2009
    Fijn om nog eens iets van je te horen jorgi en te weten dat het zo goed met je gaat.
    Ook wij gaan hier van de kerstvakantie genieten (momenteel is de speelplaats onder een wit sneeuwtapijt bedolven! - maar of het een witte kerrst wordt ??)
    Prettige eindejaarsfeesten Jorgi. Ik wens je een spetterend 2010 toe en nog veel succes met je project in Plettenberg Bay.
    Lieve groeten
    Denise