eerste dag

20 augustus 2009 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Amai, uitslapen zit er voorlopig nog niet in!  Om kwart voor acht pikt Belinda Charlotte en mij op, want ze observeert vandaag Charlotte tijdens een les Engels in Harkerville School en ik mag mee. Een piepklein schooltje met drie lokalen zonder verwarming of wat dan ook van didactische ondersteuning. Onvoorstelbaar! De leerlingen zijn kei schattig om bezig te zien. Ze zitten op oude houten schoolbanken en zijn zo slim geweest van hun mutsen op te zetten, wat met deze temperaturen geen grote luxe is! Het is hier echt berekoud!

Nadien ben ik met Isabelle even gaan winkelen, zodat ik de basisspulletjes heb. Nu hebben we net vergaderd met de vrouw van een kampplaats en een lokale politieagent om het jongenskamp dat we organiseren in het weekend van 10 oktober te plannen. Net een verslagje gemaakt en dan sluit ik af, zodat er nog tijd is om de stad in te trekken voor het donker wordt.

1. mikaela:
    20 augustus 2009
    hoi!

Wat ben ik blij dat je goed terecht gekomen bent.
    Je link werkt alvast, echt leuk om te lezen.
    Dikke kus.
  2. Kaat:
    21 augustus 2009
    Hé Jorgi,

HET IS ME GELUKT!!!
    Heerlijk om alles mee te kunnen volgen.
    Groetjes.
  3. Gaston en Agnes:
    22 augustus 2009
    Blij dat de reis en aankomst in Plettenberg goed verlopen zijn.
    We volgen je op de voet!
    Gaston en tante Agnes
  4. Lut Verlinden:
    Helaba daar,

Wat fijn om alles te kunnen volgen. Ben benieuwd naar de rest van het verhaal. Amuseer je.

Liefs
    Lut
  5. ingeborg:
    24 augustus 2009
    Ja, het lukt! Effectief plezant om mee te volgen. De kwaliteit van de foto's valt goed mee hoor! succes daar en dikke kus,
    ix
  6. Johan,Els,Charlotte, Matthis:
    dag lieve meid,
    Leuk te horen dat het goed met je gaat!
    veel liefs en dikke zoenen van ons 4