benefietfeest

4 juli 2009 - Boom, België

Na heel wat weken voorbereiden is het vandaag eindelijk zo ver!  Wat spannend!  Heel de voormiddag tafels schikken terwijl Christiaene als een echte professional pannenkoeken bakt.  Wat bof ik toch met zo'n buurvrouw!

Om half drie arriveren de hulptroepen. Lidy en Caroline bemannen de kassa (die later de eerste echte vliegende kassa wordt) en maken promotie voor de drankkaarten en de Zuidafrikaanse wijn. Mama en papa brengen de laatste versieringen mee. De zussen, schoonbroers en Kaat schieten in de keuken in actie en dat loopt meteen van een leien dakje. Wat een team! Misschien toch eens nadenken over een familierestaurant...

Tegen drie uur vallen de eerste vrienden binnen en tegen vijf uur klinkt er luid gelach en gebabbel. Iedereen geniet en dat geeft me een heerlijk warm gevoel! Het luchtkasteel van Diny en Garry is voor de kleinste kids een leuke attractie en de grootste trekken naar de petanquebaan of naar het speeltuintje. Voor ieder wat wils! Ondertussen gaan de drankjes, stapels pannenkoeken, ijsjes en porties warme hapjes over de toonbank. Christiaene runt de bar terwijl er in de keuken een gezellige drukte heerst, Nancy komt even langs en doet de afwas verdwijnen. Herman arriveert en hij zorgt samen met Kim voor heerlijke pita's!

Tegen middernacht sluiten we moe en voldaan de tent! 200 man, wat een fantastisch afscheidsfeestje!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade